Projeler Bölümü

Merhaba tekrar,

 

Uzun zamandır ilgilenmediğim bloğumda değişiklikler yaptım yine. Bloğa yazı yazmamam için tonla bahanem var ama en önemli sebebi üşengeçlik desek çok doğru olur heralde. :)

 

Bloğu eskisi gibi koyu renklere bürüdüm yine. Gözünüz yorulmasın enerji tasarrufu da yaparsınız hem. :)

 

Her neyse Projeler bölümü ile ilgili neler yapsam diye düşünüyordum. Daha doğru düzgün projem bulunmamasına rağmen bu bölümü açtım. :) Liseden arkadaşım olan Eray Arslan’ın blog’unda yaptığı gibi projelerimi paylaşmayı düşünüyordum. Ancak git kullanımını öğrenmek istediğim için GitHub üzerinde bir depo oluşturdum. Projelerim daha çok kişisel eğitim amacıyla oluşturulmuş basit kodlar olacak. Hepsini bir depoda paylaşmanın sorun çıkarmayacağı düşüncesindeyim.

 

Kodları GPL ile lisanslamayı düşünüyorum. Bunu için önce GPL’nin çevirisini okumak için belgeler.org‘a başvurmayı düşünüyorum. Sonrasında kodlarıma uygulamayı düşünüyorum. Kodları Linux üzerinde yazıp Windows üzerinde de çalışabilir hale getirip test edeceğim.

 

Olurda katkı vermek isterseniz github üzerinden (nasıl yapılacağını henüz bilmiyorum ama ) hata bildirimi, eksik özellik,farklı çözüm yöntemi bildirebilirsiniz.

 

Sağlıcakla :)

Hakkında namcojoulder
about.me/efegurkan

Bir Yanıt Bırakın

